Συναγερμοί σπιτιών

συναγερμοί σπιτιών Χαλκίδα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού για σπίτια καταστήματα επαγγελματικούς χώρους συναγερμοι σπιτιων αθηνα

Εγκατάσταση συναγερμού

 Το δυσκολότερο ερώτημα , μάλλον επιχείρημα που μου θέτουν οι ενδιαφερόμενοι κατά την διάρκεια της μελέτης του χώρου τους είναι ότι όποιο σύστημα ασφαλείας και να επιλέξουμε να τοποθετήσουμε , το πιθανότερο είναι το σπίτι να μας το αδειάσουνε αν ο κλέφτης  είναι έμπειρος . Και πρέπει εγώ τώρα να τους μεταπείσω για το αντίθετο.

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι το πώς λειτουργεί ένα σύστημα ασφαλείας και τί  υπηρεσίες μπορεί να σας παράσχει με τη προϋπόθεση βέβαια  ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για την ασφάλεια του σπιτιού σας. Επιπλέον , θα πρέπει να ξέρετε εκ των προτέρων το ποσό των χρημάτων που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε και τί σύστημα συναγερμού είσθε διατεθειμένοι να πληρώσετε.

Ένα σύστημα ασφαλείας για να σας παρέχει πλήρη κάλυψη στο σπίτι σας ή οποιονδήποτε άλλο χώρο θέλετε θα πρέπει να έχει τα ακόλουθα προϊόντα.

Κεντρική μονάδα σύστημα συναγερμού DCS
Πληκτρολόγιο της εταιρείας DCS
Ανιχνευτές κινήσεις ραντάρ DCS
Παγίδες μαγνητικές καλωδιακές
Σειρήνα εξωτερική
Σειρήνα εσωτερική
Gsm της εταιρείας bentel
Κέντρολήψης σημάτων συναγερμού


Όλα τα παραπάνω προϊόντα συναγερμού που σας παρουσιάζουμε είναι απαραίτητα σε μια εγκατάσταση συναγερμού και είναι απολύτως αναγκαία για τον τεχνικό που θα τοποθετήσει το σύστημα συναγερμού.

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ιατρός και διατηρώ το ιατρείο μου στην Χαλκίδα. Μέχρι πριν λίγο δεν είχα σύστημα ασφαλείας στο ιατρείο μου. Πίστευα πώς δεν ήταν απαραίτητο, τι να κλέψουν από ένα ιατρείο; Όταν όμως το διέρρηξαν κατάλαβα το λάθος μου. Δεν ήταν μόνο τα χρήματα που πήραν, βρήκα τα πάντα άνω κάτω. Ιατρικοί φάκελοι, φάρμακα, γενικά όλα χάλια. Μου πήρε πολύ χρόνο να τα τακτοποιήσω όλα από την αρχή. Μαζί φυσικά με το άγχος μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Βρήκα λοιπόν μια εταιρεία συστημάτων συναγερμού με μεγάλη εμπειρία και παρουσία στο χώρο και με πολύ λογικές τιμές. Θέλω από εδώ να τους ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση τους και την άριστη συνεργασία μας. Οι τεχνικοί της έχουν μεγάλες γνώσεις και μέσα σε 2 ημέρες είχα το σύστημα ασφαλείας έτοιμο να με προστατεύει. Αυτή την εταιρεία συναγερμών www.synagermoi-spition.gr την προτείνω και είμαι σίγουρη πως θα μείνετε κι εσείς ευχαριστημένοι όπως κι εγώ. Μην κάνετε εκπτώσεις στην ασφάλεια σας, συνεργαστείτε μόνο με τους καλύτερους επαγγελματίες.
Νότα Βασιλείου, ιατρός Παθολόγος.

Δημοσίευση σχολίου